Транспорт. У Європі розвинені всі види транспорту, а у структурі пасажирообігу та внутрішнього вантажообігу найбільшою є роль автомобільного. Це не дивно, адже відстані на значній частині території невеликі, густота, мобільність і платоспроможність населення високі, а автомобіль залишається найбільш маневреним засобом пересування. У регіоні багато магістралей міжнародного сполучення, деякі йдуть за його межі, наприклад, Лондон—Франкфурт-на-Майні—Відень—Белград—Стамбул. Разом із другорядними дорогами вони утворюють єдині транспортні системи, поступово перетворюючись на регіональну автотранспортну систему.
УЄвропі зосереджена значна частина залізниць світу. Більше третини з них електрифіковано (електровози перевозять половину пасажирів і вантажів). Хоча роль залізничного транспорту зменшується, а мережа скорочується, він характеризується значними обсягами перевезених вантажів і високими швидкостями руху, особливо пасажирських потягів.
У зв’язку зі швидким зростанням споживання нафти й природного газу в регіоні різко збільшилася мережа нафто- і газопроводів. Найбільше значення мають мережа трубопроводів у Північному морі та прибережних країнах (Норвегія, Велика Британія, Нідерланди); газопроводи й нафтопроводи, які з’єднують Росію з іншими країнами регіону (у тому числі ті, що проходять через Україну).
У зовнішній торгівлі зберігає своє значення морський транспорт. Частина країн Європи мають великий торговельний флот, а на їх берегах розташовані великі порти: Роттердам, Антверпен, Лондон, Гамбург, Генуя, Марсель, Гавр, Барселона.
Найважливішими судноплавними річковими системами є Дунай, Волга та Рейн (усі із судноплавними притоками). Багато річок сполучені між собою каналами. Найбільшим річковим портом Європи й світу є Дуйсбург (Німеччина), розташований на річці Рейн.
Зростає частка авіаційного транспорту в перевезенні пасажирів. Найбільші аеропорти розташовані в Лондоні (Хітроу), Парижі (Руассі-Шарль-де-Голль), Амстердамі (Схіпхол).
Транспортна система країн із перехідною економікою поступається сусідам за густотою транспортної мережі, пасажиро- і вантажообігом. В окремих державах зберігає велике значення залізничний транспорт. У той самий час в останні роки була значно розширена й покращена мережа автомобільних доріг. Побудовано першокласні автомагістралі, у тому числі міжнародного значення.
Країни регіону працюють над розвитком загальноєвропейської транспортної інфраструктури. Її ядром стануть дев’ять транспортних коридорів.
транспортні коридори Європи
Туризм. Характерною рисою світового туризму є провідні позиції Європи. Хоча в останні роки її частка в міжнародних туристських прибуттях знизилася із 64% у 1995 р. до 51% у 2015 р., Європа залишається основним туристичним регіоном світу. Одразу шість європейських країн увійшли в десятку найбільш конкурентоспроможних у сфері туризму. Майже третина прибуттів припадає на Середземномор’я. Упродовж декількох років лідерами як за кількістю міжнародних туристських прибуттів, так і за доходами від туризму в Європі є Франція та Іспанія, далі йдуть Італія, Велика Британія, Греція, Німеччина.
Фінанси. Європа — світовий центр фінансових операцій. Тут розміщена майже третина всіх фінансових ресурсів. Приблизно половина капіталів перетікає з одних високорозвинених європейських країн до інших. Проте останнім часом зростають інвестиції в економіку країн із перехідною економікою (членів ЄЄ). Приблизно третина капіталів іде за межі регіону (Китай, нові індустріальні країни). Найбільш масштабні міжнародні фінансові операції здійснюють у Великій Британії, Німеччині та Нідерландах. До світових фінансових центрів належать Лондон, Париж, Цюрих, Амстердам, Франкфурт-на-Майні.
Інформаційно - технологічні послуги. Впровадження комп’ютерної техніки та Інтернету в усі сфери життя зумовило бурхливий розвиток особливого виду послуг — інформаційно-технологічних (ІТ). Провідними європейськими виробниками та експортерами продукції комп’ютерного програмування є Німеччина, Велика Британія, Франція, Ірландія, Україна, Росія, Іспанія, Білорусь.